Більше, ще більше підсумків року! 10 трендів digital-маркетингу | Digital Monkey

Більше, ще більше підсумків року! 10 трендів digital-маркетингу

Дата публікації 28/12/2015
Більше, ще більше підсумків року! 10 трендів digital-маркетингу

Користувач залишає десктоп і переходить в мобайл. Він наситився рекламою, бачив у труні банери, нічому не вірить, не хоче читати, але хоче дивитися відео. Таких, висновків, дійшли digital-маркетологи в 2015 році. Стандартні рішення для великої аудиторії більше не працюють: рятує тільки гіперсегментація (читай - максимальна індивідуалізація) та якість, якість, якість.

Ми прочитали тематичні блоги та звіти digital-компаній у мережі, додали те, про що дізналися на конференції Digital Monkey 2015 року, та склали перелік з 10 головних тезісів за 2015 рік. Go!

1. Налагодження емоційного контакту між брендом і людиною

Середньостатистичний користувач Інтернет отримує близько трьох тисяч маркетингових повідомлень щодня. У різних формах. Природня реакція - відторгнення та прагнення не помічати рекламу. Реклама в чистому вигляді вже не працює: в одне вухо влетіло - з іншого вилетіло. Потрібно шукати підхід до глядача/читача, знати про його бажання та проблеми.

2. Нативність

Жодні банери більше не працюють. Зовсім. Спрацьовує лише те, що є цінним для користувача - тому обсяг нативної реклами зростає. Реклама має бути історією, розказаною на майданчику, в органічному форматі для неї. Ефективною є та реклама, яку користувач сприймає не розумом, а серцем.

3. Користувач йде у мобайл

Мобайл відкушує аудиторію десктопу величезними частками. Маркетингові заходи дедалі активніше орієнтуються на користувачів гаджетів, а сайти адаптують під різноманітні мобільні пристрої. Ще трохи - і мобільна частка переважить.

4. Унікальний контент

Унікальність – на вагу золота. 2015-й не потішив новими яскравими майданчиками з цікавим контентом, за винятком хіба кількох мем-агрегаторів. Ніхто не здивував настільки, наскільки свого часу це зробив AdMe.

Користувача не цікавить контент, створений для пошукових систем, його планка вимог підвищується. Хочеш здивувати - вигадуй і створюй своє, будь сам собі медіа.

5. YouTube та знову YouTube

Шукати активну аудиторію слід на YouTube, не варто сподіватися, що користувач прочитає статтю у відомому ЗМІ чи клікне на банер. Той, хто шукає недорогих переходів, йде до б'юті-блогерів, а не на новинні сайти.

YouTube як просування у цифровому маркетингу

6. Відео

Третину часу в Інтернеті користувач витрачає на відео, яке сприймає краще за текст. У 1,7 рази краще сприймається продукт після перегляду ролика про нього, тому що візуальна інформація запам'ятовується на 90% ефективнішае за текстову. Мозок у 60 000 разів швидше сприймає візуальний образ, ніж літери та цифри.

Хочеш продажів - створюй відеоконтент з хорошим зображенням, якісним звуком і сценарієм, написаним не тяп-ляп.

7. Режим реального часу

Працює не контент-план, а інфоприводи. Подія – реакція.

За браком часу/можливості здійснювати відеотрансляції – відстежуй ситуацію в спільнотах, одразу ж реагуй на критику, відповідай на запитання.

8. PR-ники йдуть до інфобізнесу

Це не є загальноприйнятою думкою, але вона існує. PR втрачає позиції, тематичні конференції з маркетингу всім набридли, крім організаторів. Отже, у 2016 році їх стане менше.

Принцип «кожен сам собі медіа» та робота з вузькими групами користувачів роблять великі PR-відділи нерентабельними.

9. Гіперсегментація та мікротаргетинг

Всидіти на кількох стільцях вже не вдасться - сприймати аудиторію за однорідну масу не канає. Індивідуального листа кожному користувачеві, звісно, не напишеш, але якомога детальніший таргетинг є ефективним. Недостатньо розділити аудиторію на «ч/ж», «до та за 30» і «Москва та регіони» - більше критеріїв, більше деталей!

10. Ретаргетинг

Користувач рідше купує послугу, лише відвідавши сайт, він хоче подивитися, що пропонують інші! А раптом там знижка чи безкоштовна доставка. Споживач зважує: чотири рази погуляє, а згодом, можливо, щось придбає. Залучати його - те саме, що залицятися та домагатися прихильності.

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket