Чого не вміють digital-піарники, хоча повинні | Digital Monkey

Чого не вміють digital-піарники, хоча повинні

Дата публікації 27/10/2016
Чого не вміють digital-піарники, хоча повинні

Щоб стати професіоналом у PR-менеджменті в галузі digital, недостатньо володіти загальними відомостями про продукцію чи послуги компанії, яку ви просуваєте. На жаль, деякі фахівці не досягають рівня справді професійних піарників. Якщо ви не вмієте чи не робите деяких речей, варто замислитися, чи своєю справою займаєтеся.

Чого не вміють digital-піарники, хоча повинні

1. Робота зі ЗМІ.

Деякі піарники обирають майданчик для розміщення реклами, грунтуючись лише на своїх уявленнях про її ЦА. Думаєте, розмістивши в журналі про моду та стиль рекламу вашої фірми з виробництва косметики, ви отримаєте безліч потенційних клієнтів? Спершу слід зібрати статистику про сайт, а потім робити висновки.

Бо раптом може з'ясуватися, що зі 100% відвідувачів сайту жінки складають 80%. А з цих 80% тільки 50% мешкають у країнах, куди здійснюється доставка продукції. З цих 50% - тільки 20% репрезентують потрібний віковий діапазон.

Таким чином, ми отримуємо лише 20% аудиторії, яка могла би зацікавитися вашими товарами чи послугами.

2. Деталізований і всеосяжний збір статистичних даних.

Презентація успішності піар-кампанії повинна містити детальні статистичні дані:

  • Кількість переглядів кожного матеріалу, зокрема відсоток переглядів відвідувачами, які представляють ЦА.
  • Результативність окремих розміщень матеріалу.
  • Аналіз найбільш і найменш вигідних майданчиків для розміщення реклами.

3. Аналіз ефективності кампанії в грошовому еквіваленті.

Щоб зрозуміти, наскільки вдалою була кампанія в плані витрат і доходів, потрібно проаналізувати наступне:

  • Динаміку продажів після кампанії в Інтернеті.
  • Джерела, звідки покупці дізнаються про продукцію.

Також слід подбати про те, щоб читачі ресурсу, на якому плануєте розмістити статтю, вступили до вашої групи в соцмережах або зареєструвалися на сайті, якщо такий є.

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket