Що треба любити, щоб стати успішним інтернет-маркетологом? | Digital Monkey

Що треба любити, щоб стати успішним інтернет-маркетологом?

Дата публікації 05/10/2017
Що треба любити, щоб стати успішним інтернет-маркетологом?

Бажаєте випробувати свої сили в Digital Marketing, але не знаєте, чи підходите ви? Засновник компанії Markitors Брет Фарм розповів про те, що повинна любити людина, яка має бажання розпочати кар'єру у цифровому маркетингу.

1. Любов до письменницької справи

Кандидати, які мають бажання влаштуватися до агентства відповідного рівня, повинні в резюме зазначити про свої текстові роботи. Наприклад, написання прес-релізів, SEO-матеріалів, ведення блогу і т.п.

Щоб удосконалити власні навички в письменстві, варто писати часто і багато, незважаючи на постійні виправдання, що немає часу, натхнення або бажання. Найбільш ефективний спосіб проявити себе – написати супровідний лист. Це не кожен зможе.

2. Любов до цифр

У багатьох діджитал-агентствах усі важливі рішення приймаються на основі аналізу даних. Навик інтерпретації аналітики дозволить маркетологу оптимізувати оголошення в SEO або керувати рекламними кампаніями в AdWords.

Перший крок – це знайомство з Google Analytics. Якщо не вийде самостійно розібратися в аналітичних матеріалах, є можливість пройти безкоштовний курс від Google.

3. Любов до спілкування

Навички спілкування і успішна кар'єра в інтернет-маркетингу – це нероздільні речі. Для маркетолога завжди було, є і буде важливим налагодження контактів з клієнтами і вміння розповідати їм про завдання і переваги компанії. Тим, хто любить говорити і спілкуватися, – сподобається працювати в цій галузі.

4. Любов до креативності

У інтернет-маркетингу треба постійно розповідати про товар або послугу, щоразу роблячи це по-різному. Справжні маркетологи вирізняються тим, що можуть бачити у продуктах нові характеристики, яких не помічають інші.

5. Любов до тайм-менеджменту

Будь-яка людина, яка працює в діджитал-індустрії, повинна вміло розподіляти свій час. Щодня надходять десятки листів і повідомлень, на які треба відповісти, не завдаючи шкоди власній продуктивності. Кожного дня варто визначати ключові завдання і їх дедлайни.

 

Підписуйтесь на новини Digital Monkey Kiev в Facebook та VK!

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket