Десятка найцікавіших статей про діджитал-маркетинг за 2015 | Digital Monkey

Десятка найцікавіших статей про діджитал-маркетинг за 2015

Дата публікації 06/01/2016
Десятка найцікавіших статей про діджитал-маркетинг за 2015

Кожна з представлених публікацій є унікальною. Тут відображено шляхи досягнення цілей, різноманітні нюанси, які стануть у нагоді аби підняти ваш інтернет-маркетинг на новий рівень.

Отже, 2015 нас потішив:

1) Ресурсами про інтернет-маркетинг.

Знову Катерина Чикулаєва тішить своїх читачів. Цього разу вона зібрала в одному місці всі, на її думку, помітні ресурси, присвячені інтернет-маркетингу. Радимо ознайомитися з цим довжелезним списком.

2) Правильним переліком завдань.

Завдяки Максиму Дорофєєву, ваші робочі завдання набудуть нового сенсу. Як пам'ятати про них і знаходити час для кожного, розповідає Максим у своїй статті. Про те, як скласти правильний перелік завдань і навчитися його дотримуватися, йдеться ще у трьох публікаціях на цю тему.

3) Знаннями про конкурентів.

Одразу кілька сервісів, які пропонують будь-яку інформацію про конкурента, пропонує у своїй статті Яна Троїцька. Завдяки цим інструментам ви знатимете, коли хтось вам дихає у потилицю. 

4) Експрес-аналітикою сайту.

Раніше всі користувалися послугами діагностики сайтів діджитал-агенцій. Тепер нескладно самостійно стежити за успіхом рекламної кампанії свого бізнесу. Завдяки Олександру Маршакову та його 30-ти ключовим моментам, ви завжди знатимете, чого потребує ваш сайт.

5) Аналітикою семантичних ядер.

Всі знають про існування величезної кількості методів збору семантичних ядер. Але  багато хто вважає, що варіант, представлений у публікації Катерини Чикулаєвої, є найкращим. Чи це справді так – демонструє статистика.

6) Різницею між поганими та хорошими маркетерами.

Олексій Філін поділився власною експертною думкою про різницю між успішними та бездарними маркетерами. Він довів, якщо не відстежувати всі етапи продажу свого продукту, ані конструктивний сайт, ані правильна реклама не допоможуть.

7) Дешевою рекламою у Facebook.

Пост, який зібрав найбільшу кількість лайків минулого року, виявився звичайною SMM-шпаргалкою. Олександр Панін не полінувався зібрати найважливіші поради для успіху вашої рекламної кампанії. Загалом 9 пунктів.

 

8) Міркуваннями про SMM для B2B.

Олена Чуланова в своїй статті чітко дає зрозуміти: твердження, що SMM не знаходить застосування у B2B-сегменті, помилкове. Крім того, Олена дає ще безліч порад, які стануть у нагоді для успіху вашого проекту

9) Експериментами з callback-віджетами.

Одна з найгучніших публікацій. Через популярні сервіси, які обговорює в цьому пості автор Олексей Філін, багато хто вирішив, що публікацію замовили. Чи  справді проплатили її конкуренти, ви зрозумієте, лише прочитавши її.

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket