Використовувати повністю: серіал «Гра престолів» як інструмент маркетингу | Digital Monkey

Використовувати повністю: серіал «Гра престолів» як інструмент маркетингу

Дата публікації 01/09/2017
Використовувати повністю:  серіал «Гра престолів» як інструмент маркетингу

Популярність будь-якого явища у наш час практично автоматично робить його маркетинговим інструментом в умілих руках. Реклама ж інколи перетворює і без того відомі речі у культові, тільки роздуваючи їх значимість і піарячи за їх рахунок інших.

Ось уже 7 років увага людей з усього світу незмінно прикута до фентезі-серіалу «Гра престолів» від каналу НВО. Проект навіть став найкасовішим у його історії, скинувши з п'єдесталу «Клан Сопрано», коли одночасно зібрав біля екранів більше 12 млн. глядачів тільки в США.

На франшизі Game of Thrones заробляють гроші далеко не тільки ті, хто причетні до серіалу або видання книг, за мотивами яких він знятий. Багато спритних маркетологів відмінно прилаштували свою продукцію погрітися у променях його слави.

Кампанія торгової мережі IKEA, насправді, мала під собою реальні підстави. Вона була створена лише після визнання костюмерів серіалу у використанні килимків з IKEA для накидок варти Нічного Дозору. Результат вийшов відмінним.

Digital Monkey Kiev: Використовувати повністю:  серіал «Гра престолів» як інструмент маркетингу  - 1

Мережа ресторанів KFC ніяк з виробництвом «Ігри престолів" не пов’язана, але найняла одного з акторів серіалу і обіграла у своєму рекламному ролику момент його сценічної смерті. Це можна вважати не самим моральним вчинком, але вийшло дуже ефектно.

Автоконцерн Volkswagen навіть не потрудився найняти когось з акторського складу «Ігри». Проте, діалогова складова ролика не залишає сумнівів у тому, на якому вигаданому всесвіті грунтується сюжет.

З російських брендів, вельми непогано цей маркетинговий інструмент використовували в «Яндекс.Таксі». У кадрі загримований Михайло Сельгіс - визнаний «вітчизняний Джон Сноу».

Нижче ще кілька цікавих прикладів, які не потребують коментарів.

Digital Monkey Kiev: Використовувати повністю:  серіал «Гра престолів» як інструмент маркетингу  - 2

Digital Monkey Kiev: Використовувати повністю:  серіал «Гра престолів» як інструмент маркетингу  - 3

Digital Monkey Kiev: Використовувати повністю:  серіал «Гра престолів» як інструмент маркетингу  - 4

Digital Monkey Kiev: Використовувати повністю:  серіал «Гра престолів» як інструмент маркетингу  - 5

Digital Monkey Kiev: Використовувати повністю:  серіал «Гра престолів» як інструмент маркетингу  - 6

Digital Monkey Kiev: Використовувати повністю:  серіал «Гра престолів» як інструмент маркетингу  - 7

 

Підписуйтесь на новини Digital Monkey Kiev в Facebook та VK!

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket