Клієнт не завжди правий, а знижки є шкідливими. 8 секретів продажів від Євгена Жигілія | Digital Monkey

Клієнт не завжди правий, а знижки є шкідливими. 8 секретів продажів від Євгена Жигілія

Дата публікації 11/01/2016
Клієнт не завжди правий, а знижки є шкідливими. 8 секретів продажів від Євгена Жигілія

Чимало установок, якими досі живуть менеджери з продажів, вже не працюють або навіть шкодять. Євген Жигілій, підприємець з 20-річним досвідом, бізнес-тренер і засновник компанії «Майстер дзвінка», поділився своїми секретами підвищення продажів.

- Дружба шкодить продажам

Навіть якщо ти став найкращим радником для клієнта, це не означає, що він купуватиме у тебе. Тебе розпитають, вислухають, а гроші залишать у конкурента чи наполягатимуть на нереальній знижці.

Дружба не сумісна з комерцією: зазвичай клієнти не несуть гроші друзям. Тому, насамперед, слід дбати про продажі, а не про те, як всім сподобатися.

- Кліент не завжди правий

Те, що клієнт завжди правий, - штамп, який не працює. Інакше слід визнати факт, що продавець завжди не правий. Чи здатна людина, яка завжди є не правою, почуватися впевнено?

- Успіх: річ лише в мотивації

Успіху досягають не завдяки розуму чи освіті. Успіх з'являється через правильну мотивацію. Найсильніші мотиватори - це натхнення та безвихідь. До речі, на другий варіант припадає 95% успішності.

Добре, якщо виростають крила під час занять улюбленою справою, але справжній прорив стається тоді, коли вас заганяють у кут.

- Талант, любов, гроші

На цих трьох китах тримається бізнес: талант забезпечує майстерність у справі, любов надихає йти до кінця, а гроші підживлюють. Без грошей бізнес - не бізнес, а просто хобі. Але гроші - в жодному разі не мета, а лише ресурс для досягнення успіху, а успіх - це відчуття.

- Від нав'язливості втікають

Більшість людей придбають смартфон у того консультанта, який стоїть збоку, а не у того, який мчить із запитанням: «Чи можу я вам чимось допомогти?»

Перший не порушує наш приватний простір і не має наміру нами маніпулювати, тому ми довіряємо йому більше.

- Треба вміти відмовляти

Спершу слід відмовитися від установки «клієнт завжди правий»: ви не догоджаєте йому - ви з ним співпрацюєте. Клієнт має право не купувати, а ви - не продавати. Не ставте собі за мету продати хай би там що.

Якщо вас не влаштовують умови клієнта - не продавайте. Навчившись відмовляти, ви почуватиметеся впевненіше та вільніше. Домовлятися стане простіше, а клієнтів побільшає. Крім того, ви не почуватиметеся «незручно», беручи гроші - менеджери з продажів, що працюють за принципом «клієнт завжди правий», соромляться призначати ціну за товар.

- Знижки не завжди доречні

«Не всі знижки однаково корисні» – часом навіть шкідливі. Запропонувавши знижку одного разу, ви «ловите» на неї клієнта. Наступного разу він прийде до вас не за товаром, а за знижкою. Не отримавши її, піде невдоволеним. Єдиний раз сплативши за собівартістю, клієнт ніколи вам не сплатить реальну ціну.

- Навчайтеся за власний кошт

Тренінги, курси, семінари ефективніші за власний кошт, ніж за рахунок компанії - тоді вони мотивовані. Якщо за вас платить компанія - ви сприймаєте це як належне, а не як нагоду навчатися. Дехто навіть нульгує на заняттях і спізнюється.

Навіть якщо ви сплатите за курс великі гроші, нехай останні, а згодом пошкодуєте про невиправдану інвестицію, це все одно стимул діяти. Вище ми назвали це безвихіддю.

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket