Кому та навіщо потрібен контент-маркетинг | Digital Monkey

Кому та навіщо потрібен контент-маркетинг

Дата публікації 22/08/2016
Кому та навіщо потрібен контент-маркетинг

Хоча про контент-маркетинг зараз чути на кожному кроці, він потрібен далеко не всім компаніям. Чи потребує його ваша фірма та для чого він призначений, читайте у нашій статті.

У чому полягає мета контент-маркетингу

Головна мета контент-маркетингу - здобути довіру до бренду та залучити потенційних клієнтів шляхом публікації корисної інформації.

Головні слова тут - «корисний» і «довіра». Нудний текст не сприятиме емоційним відгукам аудиторії, а довіру забезпечує характер публікацій: навчальні, розважальні, які завгодно - тільки не рекламні.

Поширюйте не лише тексти, але й відео, інфографіку, фото - краще все разом. Пости у власному блозі чи на каналі YouTube поєднуйте з публікаціями на сторонніх майданчиках.

Умови для ефективного контент-маркетингу

  • Контент слід створювати регулярно та методично його поширювати.
  • Контент-маркетинг слід втілювати в загальну маркетингову стратегію.
  • Його завдання не продавати, а встановлювати емоційний зв'язок з потенційним споживачем.

Контент-маркетинг не призведе до швидких продажів. Він працює по-іншому: публікуючи корисну інформацію, ви позиціонуєте себе як експерта та вирізняєтеся серед конкурентів. Ви заздалегідь працюєте на довіру потенційних клієнтів, щоб вони звернулися саме до вас, коли у них виникне відповідна потреба.

Уникайте підробок: що не є контент-маркетингом

Подекуди під виглядом контент-маркетингу працівники рекламних агенцій продають щось зовсім інше. Наприклад:

1. SEO-тексти

Незв'язні пропозиції, напхані ключовими словами, не є джерелом корисної інформації. Такі тексти сподобаються хіба пошуковим роботам.

2. Фрілансерські тексти

Їх зазвичай купують на біржах, де якість робіт кульгає на обидві ноги. Найчастіше навіть високий рейтинг фрілансера, в якого ви замовляєте текст, не грає ролі - на виході той самий шлак, тільки в рази дорожчий.

3. Псевдоблоги

Зовні вони схожі на звичайні блоги, але наповнені фрілансерськими текстами (див. вище). Коли бракує якісних публікацій, блог з чудового інструменту контент-маркетингу перетворюється на непотрібного пожирателя коштів і сил.

А вам справді це потрібно?

Контент-маркетинг потрібен не всім. Насамперед, він сприяє впізнаваності бренду. Якщо торговцям преміум-одягу чи меблів це справді потрібно, то регіональному продавцеві канцелярії, швидше за все, ні.

Сумнівна ефективність контент-маркетингу:

- для b2b-компаній, які орієнтуються на тривалі контракти;

- для просування заводів, клінік, готелів і т.д. - неясно, який контент для них генерувати;

- для ніш, що потребують досконалого вивчення питання. Замовляти на фрілансі такі тексти марно, а досвідчений фахівець, швидше за все, завантажений роботою.

Контент-маркетинг потрібен:

  • b2c-компаніям, які займають ніші з високим попитом;
  • сервісам і стартапам, орієнтованим на широку аудиторію;
  • інтернет-магазинам, які працюють на території всієї країни;
  • компаніям, що спеціалізуються в галузі послуг і освіти;
  • бізнесу з потенціалом повторних продажів.

Створення та розповсюдження контенту - складний процес, що вимагає аналізу переваг цільової аудиторії та розробки довгострокової стратегії. Про те, як це зробити, читайте в наших наступних публікаціях. А поки що перегляньте нашу інфографіку, як оминути підводні каміння контент-маркетингу.

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket