Маркетологу пригодится, или Что почитать в отпуске? | Digital Monkey

Маркетологу пригодится, или Что почитать в отпуске?

Дата публікації 19/07/2017
Маркетологу пригодится, или Что почитать в отпуске?

Спробуйте на пляжі де-небудь в сонячній Бразилії не спати, а почитати. Бажано щось корисне для бізнесу. Варіанти на вибір надаємо нижче.

The Automatic Customer

Автор: Джон Уорріллоу

По суті, це – докладна інструкція, як зробити звичайних «одноразових» покупців постійними клієнтами. Автор наводить дев'ять прикладів ефективних моделей, які різного часу розробили різні компанії.

Stop Boring Me!

Автор: Кеті Клотц-Гест

На сторінках своєї книги Кеті Клотц-Гест вчить, як «оживляти» традиційно сухий і складний для сприйняття B2B-контент.

Scaling Up: How a Few Companies Make It ... and Why the Rest Do not

Автор: Верн Харніш

Ця книга – світовий бестселер. Вона радить, як перетворити компанію з дрібного бізнесу на справжнього гіганта ринку.

«Конверсія. Як перетворити ліди в продажу »

Автор: Кріс Сміт

На відміну від трьох книг, зазначених вище, цю переклали на російську мову. Вона має шанс стати улюбленою серед багатьох маркетологів, тому що пропонує конкретні тактики залучення нових клієнтів.

The Road to Recognition

Автор: Баррі Фельдман

Стислий, чіткий і зрозумілий виклад основ створення та розвитку особистого бренду. Якщо цікавить ця тема, автор підготував відповіді на всі ваші запитання. Якщо бракує мотивації – можливо, прочитавши книгу, вона з'явиться.

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket