#настячирикнисьзельдаром. Нові підходи в SMM – від Макса Фьодорова | Digital Monkey

#настячирикнисьзельдаром. Нові підходи в SMM – від Макса Фьодорова

Дата публікації 21/11/2016
#настячирикнисьзельдаром. Нові підходи в SMM – від Макса Фьодорова

#настячирикнисьзельдаром. Lolwhat?

Макс Фьодоров з Hungry Boys, відомий вам з Digital Monkey 2015, обіцяє розповісти про нові підходи в SMM. І, власне, розшифрувати цей довжелезний хештег.

Хто не в курсі – Максим Фьодоров рулить SMM у Hungry Boys. Це - крута  рекламна агенція з Москви, серед клієнтів якої KFC, Heineken, Skype, Qiwi, Maybelline, Garnier, Efes. Від початку агенція не була аж такою крутою – лише колектив з чотирьох однодумців. Але ось бачите, розгорнулися. Мабуть, щось знають.

Отже, повчимося новим підходам до SMM у Максима.

Реєстрація >>>

Кооперуйтеся! Замовивши п'ять квитків на Digital Monkey, шостий отримаєте безкоштовно. Заначайте кількість квитків – реєструйтеся – звертайтеся до нас за телефоном або поштою (внизу сторінки) – ми оформимо вам безкоштовний квиток. 

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket