Чому бренди та агентства готуються до епохи 6-секундних оголошень | Digital Monkey

Чому бренди та агентства готуються до епохи 6-секундних оголошень

Дата публікації 06/09/2017
Чому бренди та агентства готуються до епохи 6-секундних оголошень

Новий формат рекламного відео, яке триває 6 секунд, YouTube почав просувати у січні 2017 року на кінофестивалі Sundance. Тепер ініціативу відеохостингової компанії підтримує ще більше рекламних агентств і брендів. У чому ж особливість коротких роликів, і чи варто запускати такий вид реклами?

Французька компанія- виробник шин Michelin- нещодавно запустила 6-секундні оголошення-заставки на YouTube. Директор з роздрібних продажів Кендес Клак пояснює, що таким чином вони намагаються привернути до свого продукту увагу молодшої аудиторії.

Рекламне агентство TBWA, яке створює ролики для відомих брендів, вважає, що такий вид оголошень краще утримує увагу аудиторії. А їхні колеги по цеху з Mother New York випустили нетривале відео під назвою The High Diver. При його створенні рекламщики постаралися краще зрозуміти філософію бренду, щоб використати секундний ролик ефективно.

Згідно дослідження Google, лише1% записів не викликає будь-якого відгуку від користувача, а 61% від усіх показів підвищили впізнаваність бренду. Сервіс здорового харчування Green Chef використовує для реклами у соціальних мережах відеоконтент тривалістю 7 секунд. Керівник підприємства зауважує щодо продуктивності даного методу для знайомства аудиторії з послугами компанії.

Так, починаючи з 2018 року, YouTube зовсім відмовиться від 30-секундної реклами і зосередиться на більш короткому форматі.

 

Підписуйтесь на новини Digital Monkey Kiev в Facebook та VK!

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket