Чому не варто ігнорувати імейл-маркетинг | Digital Monkey

Чому не варто ігнорувати імейл-маркетинг

Дата публікації 26/10/2017
Чому не варто ігнорувати імейл-маркетинг

У сучасному світі, де існують сотні, якщо не тисячі способів зв'язку – найрізноманітніших, від коротких текстових повідомлень до відеодзвінків, – використання електронної пошти багатьом здається застарілим, якщо не сказати – архаїчним. Проте, електронна пошта та імейл-маркетинг у деякій мірі схожі на залізниці – вже давно розроблені інші, більш ефективні види транспорту, але залізничний залишається незамінним в усьому світі. Так і у випадку з рекламою – електронна пошта залишається центральним елементом маркетингових кампаній в Інтернеті, незважаючи на те, що на деякий час через величезну кількість шахраїв її репутація як каналу реклами була зіпсована.

У сучасному світі ефективність імейл-маркетингу цілком виправдовує себе. Є низка переваг, які рідко можуть запропонувати інші канали реклами.

По-перше, це охоплення. Звичайно, соціальні мережі демонструють набагато більші показники охоплення аудиторії, ніж імейл-розсилки, проте є одна суттєва різниця: у випадку з імейл-розсилкою користувач сам добровільно дав згоду на те, щоб отримувати інформацію від конкретної компанії – а значить, буде більш лояльним, і ефективність такої реклами більша.

Американська асоціація директ-маркетингу також засвідчила, що імейл-маркетинг – лідируючий напрямок цифрового маркетингу за обсягом інвестицій, які отримуються, а також основне джерело прибутку для компаній, які використовують його для поширення реклами в Інтернеті.

Електронна пошта також продовжує залишатися центром усього «шляху клієнта» у процесі покупки. Слабке опрацювання імейл-реклами скорочує контакт клієнта з компанією, а значить, призводить до втрати можливого прибутку.

Ще один плюс електронної пошти – це її доступність – більш ніж 54% всіх листів користувачі переглядають з мобільних телефонів, роблячи це постійно, у будь-який час. На відміну від повідомлень, які потрапляють у стрічки соціальних мереж, період, коли електронного листа може бути прочитано, більш тривалий. Головне завдання маркетологів – використовувати це і зробити свою розсилку такою, що запам'ятовується, помітною у порівнянні з іншими, отриманими користувачем листів.

Згідно з даними, опублікованими у звіті Ascend2 2017, усього 40% компаній відносять свої програми імейл-маркетингу до вищого рівня. Всі інші – і їх більшість – недооцінюють цей рекламний канал, не докладають достатніх зусиль для його подальшого опрацювання і тому втрачають величезні гроші. Але, імейл-реклама, яка навіть зроблена не найкращим чином, буде приносити дохід – і з підвищенням якості імейл-маркетингу компанії ці суми будуть лише зростати.

 

Підписуйтесь на новини Digital Monkey Kiev в Facebook та VK!

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket