Реклама без ... глузду та інновацій?! Здається, наш спікер від Cannes Lions в Україні щось знає | Digital Monkey

Реклама без ... глузду та інновацій?! Здається, наш спікер від Cannes Lions в Україні щось знає

Дата публікації 06/12/2016
Реклама без ... глузду та інновацій?! Здається, наш спікер від Cannes Lions в Україні щось знає

До вашої уваги один з найкрутіших спікерів Digital Monkey - офіційний представник міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions в Україні, віце-президент з маркетингу DIALLA Communications Костянтин Кузнєцов.

DIALLA Communications працює в Україні вже понад 20 років, розробляючи рекламні кампанії для світових брендів. Серед клієнтів компанії такі бізнес-гіганти як BOSCH, Siemens, Henkel, Samsung і багато інших.

Тема доповіді Костянтина Кузнєцова заінтригувала навіть нас.

«Реклама без глузду та інновацій. Хто виживе?»

На прикладі відомих брендів спікер розповість:

- Що краще - інвестувати в стандартну рекламу чи в інновації Social media;

- Як вижити компаніям в умовах боротьби цих двох напрямків і не програти.

Дізнайтеся про це та багато іншого на конференції Digital Monkey!

Реєстрація

 

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket