Реклама Burger King: у Росії використані громадські туалети як канал комунікацій | Digital Monkey

Реклама Burger King: у Росії використані громадські туалети як канал комунікацій

Дата публікації 15/09/2017
Реклама Burger King: у Росії використані громадські туалети як канал комунікацій

Burger King, - одна з найбільших мереж швидкого харчування в Росії, добре відома креативним підходом до реклами. Нещодавно вона знову продемонструвала свою майстерність.

За сприяння студії «Клайбер», компанія випустила зовнішню рекламу двох продуктів: свого найбільшого бургера з меню ( «Беконайзер») і кави.

Що тут такого? Справа у тому, що рекламні плакати розмістили на громадських туалетах Москви. І слогани придумали відповідні: «Давай по-большому?» - для бургера і «Толчок для бодрого дня» - для кави.

З точки зору маркетингу, реклама - бездоганна: охоплена величезна аудиторія, слогани адаптовані ідеально. Ось тільки апетит зникає, чи не так?

Digital Monkey Kiev: Реклама Burger King: у Росії використані громадські туалети як канал комунікацій - 1  Digital Monkey Kiev: Реклама Burger King: у Росії використані громадські туалети як канал комунікацій - 2

 

Підписуйтесь на новини Digital Monkey Kiev в Facebook и VK!

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket