Рецепти якісної та ефективної реклами | Digital Monkey

Рецепти якісної та ефективної реклами

Дата публікації 06/05/2016
Рецепти якісної та ефективної реклами

Нам не подобається, коли нас сприймають за ідіотів, переконуючи в чомусь, що жодним чином не відповідає дійсності. Саме цим найчастіше грішать виробники рекламних роликів. Тож розглянемо, яка реклама дратує глядачів, а яка подобається.

 

  • Менше пафосу

Навіщо людям купувати ваш товар? Зазвичай речі купують не заради досягнення якоїсь «високої» мети, а заради задоволення щоденних потреб.

Звісно, важливість бренду та його філософію ніхто не відміняв, проте коли компанії занадто захоплюються цією грою, результати розчаровують. Занадто розумні міркування в рекламі пива, демонстрація свого погляду на життя в ролику про мило - хто ще, крім маркетологів, адекватно сприйме такий ентузіазм?

Чим пафосніша та повчальніша реклама, тим більше вона дратує глядача.

  • Будьте реалістами

Чимало рекламістів і маркетологів, розробляючи кампанії, чомусь очікують нереальної поведінки від реальних людей: що користувачі, скажімо, поділяться брендованим контентом, розмістять публікацію з потрібними хештегами, створять особистий контент про якийсь товар.

Таку ймовірність не варто виключати, але не слід розраховувати на випадок. Більшість споживачів, незважаючи на переконання рекламістів, не прагнуть вступати в діалог з брендом: у них безліч своїх, часом значно цікавіших справ.

  • Дивуйте, розважайте та провокуйте

Тоді ваші шанси помітно зростуть. Звісно, зацікавити - не остаточна мета реклами: ролик мають запам'ятати, щоб глядач сприйняв ваш продукт або бренд як щось особливе.

Оскільки кількість реклами, яку нам демонструють щодня, дедалі збільшується, ми поступово вчимося відсіювати та не помічати все нецікаве. Тож, створювати  оригінальну рекламу - це вже не питання вибору, а швидше комерційна необхідність.

  • Говоріть простіше

Синергія, медіанейтральний, сторітеллінг, кредитне плече, в реальному часі 24/7 - всі ці слова, зрозумілі в професійному середовищі, маркетологи повинні забути, звертаючись до пересічного глядача.

Йдеться не лише про доступність, але й про довіру: за гарними складними словами часто ховається порожнеча. Тому, ділова спільнота та кінцеві споживачі дедалі менше звертають увагу на пишні фрази маркетологів. Хочете переконати в корисності свого товару чи послуги? Розкажіть просто, наскільки це можливо.

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket