Три С-звена контент-маркетинга | Digital Monkey

Три С-звена контент-маркетинга

Дата публікації 11/09/2017
Три С-звена контент-маркетинга

Якщо загуглити поняття «контент-маркетинг», то маса авторитетних джерел видасть приблизно наступне:

«Генерація і публікація корисного контенту на своєму і сторонніх сайтах».

Правда, після такого формулювання відразу виникає питання: а де ж тут маркетинг? Дійсно, тисячі сайтів щодня створюють і розміщують придатний контент, але активну цільову аудиторію при цьому залучають одиниці.

Три С-ланки контент-маркетингу

Насправді контент з маркетингом об'єднують три «С»:

  1. Сам контент (content). Він може бути дуже різним: фото, відео, статті, сервіси. Головне правило - корисність: контент повинен задовольняти інтереси цільової аудиторії (відпочинок, допомога, навчання, розвага). При цьому необхідно створювати контент краще, ніж у конкурентів, і не так, як у них.
  2. Взаємодія (connecting). Мало просто опублікувати, потрібно регулярно просувати контент у соцмережах, тематичних форумах, розпалювати інтерес тих, хто підписався, і відповідати на питання. Врахуйте, що взаємодія включає в себе роботу з коментарями, відгуками, негативом, лідерами думок.
  3. Конверсія (conversion). Пам'ятайте, контент-маркетинг - це не блогінг. Тут контент створюється не для самовираження, а з метою підвищення лояльності до продукту і, в кінцевому рахунку, здійснення користувачем конкретної дії. І контент повинен бути заточений під них.

Втрачена С-ланка

Digital Monkey Kiev: Три С-звена контент-маркетинга

Зрозуміло, розглянуті три ланки - це ідеальний варіант, що прийшов з теорії. На практиці ж часто губиться одна з ланок - і виходять неповні схеми:

  1. «Контент + Взаємодія». Ця схема працює на благо письменників і поетів, але ніяк не бізнесменів. Якщо відвідувач не стає покупцем, то втрачається вся суть слова «маркетинг».
  2. «Контент + Конверсія». При такому підході довіру аудиторії не завоювати. До вас звертаються за допомогою, а ви ігноруєте або відповідаєте не відразу і через раз? Користувачі дадуть відповідь тим самим по ставленню до продукту.
  3. «Взаємодія + Конверсія». Модель, в якій ви постійно просите, але нічого не віддаєте. До неї часто вдаються інтернет-магазини і компанії: «купити духи дешево», «ремонт санвузла за короткий термін» і так далі. Це надто нав'язливо і ріже око.

Пам'ятайте про ці базові ланки, і тоді контент-маркетинг ні з чим не переплутаєш.

 

Підписуйтесь на новини Digital Monkey Kiev в Facebook та VK!

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket