Українські креативники створили перший у світі онлайн-коледж реклами | Digital Monkey

Українські креативники створили перший у світі онлайн-коледж реклами

Дата публікації 29/09/2017
Українські креативники створили перший у світі онлайн-коледж реклами

Креативники з України Костя Ляхов і Даниїл Лях, а також їх колеги Сем Кейбл та Кейт Харрісон, створили перший у світі «навчальний заклад», який навчає в режимі онлайн специфіці у галузі реклами. Проект отримав назву Bot Ad School (BAS) і працює на базі бота Facebook Messenger.

Творці BAS пропонують всім бажаючим сім програм навчання. Вибір здійснюється із врахуванням навичок конкретного студента і регіону, у якому він мешкає. Основою інформації для знань, які даються в «коледжі», є дані і досвід, яких набули переможці міжнародних рекламних фестивалів. Під час навчання в BAS студенти опановують знання щодо створення портфоліо, розробки сайтів, проходять курс зі студентських рекламних фестивалів, дізнаються, як правильно обрати рекламне агентство для стажування і на що звертати увагу під час процесу.

Ідейний натхненник проекту Даниїл Лях повідомив, що створив BAS виключно з бажанням допомогти – коли він прийшов у рекламу, йому доводилося самостійно займатися пошуком і опрацюванням інформації, це вимагало багато часу і не мало системності.

«Тому я подумав, що зібрати всю необхідну інформацію в одному місці та надати можливість кожному навчитися створювати якісну рекламу було б дуже здорово», − зазначив він.

Головна мета BAS, запевняють творці, – зробити освіту в рекламній галузі більш доступною для молоді з регіонів, де немає можливості навчатися у рекламних школах.

BAS має сім територіальних версій – американську, азійську, європейську, а також – для Канади, Великобританії, Австралії, Нової Зеландії.

 

Підписуйтесь на новини Digital Monkey Kiev в Facebook та VK!

 

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket