Пост - реліз конференції 2015 | Digital Monkey

Пост - реліз 2015

11 грудня в Києві пройшла конференція-вечірка Digital Monkey: молоді онлайн-маркетологи з України та Росії обговорили, як стати ближче до інтернет-користувачеві. Вони з'ясували, чому агресивний маркетинг і банери більше не працюють, чого хоче користувач «ВКонтакте» і як подати рекламу, щоб нікого нею не дратувати. Підіб'ємо підсумки того, що вдалося дізнатися з доповідей спікерів.

Наталія Якуніна, керівник українського штабу «ВКонтакте»

основна аудиторія «ВКонтакте» в Україні - люди від 25 до 34 років;
більшості українських користувачів «ВКонтакте» (5,8 млн) вистачає грошей лише на їжу та одяг;
41% користувачів заходить в «ВК» з десктопів, 39% - з мобільних, 20% користуються і тим, і іншим;
2,8 млн користувачів «ВК» - це офісні фахівці, 2,1 млн - керівники, 1,8 млн - учні, 1,5 млн - домогосподарки, 1,5 млн - робочі та 1 млн - службовці держпідприємств;
«ВКонтакте» таргетує аудиторію по 20 категоріям;
користувачі «ВК» охоче беруть участь в опитуваннях і слабо реагують на прохання що-небудь прокоментувати;
більше тестируйте рекламу і дізнавайтеся ЦА - без цього ніяка реклама не буде працювати.

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket