Пост-реліз 2016 | Digital Monkey

Пост-реліз 2016

У Києві відбулася конференція-вечірка Digital Monkey: як це було

Нарешті сталося! 16 грудня у Києві відбулася конференція-вечірка Digital Monkey, де зустрілися провідні фахівці цифрового маркетингу.

Попри вагомість заходу, Digital Monkey вдалося відійтити від суворої формальності. Вад початку на гостей та учасників чекав зігріваючий wellcome drink. Смачні напої, приємна бадьора музика та комфортне неформальне спілкування підготували гостей до ділових обговорень. Тем було багато, і були вони дуже гарячими!

Відкрила конференцію Олександра Казаріна, старший фахівець медіавідділу компанії POSTMEN. У своїй презентації Олександра на прикладі клієнта компанії – туристичного комплексу «Буковель» – продемонструвала, в який спосіб за рік підняти трафік і продажі на сайті. Завдяки ефективному застовуванню діджитал інструментів у процесі розкрутки сайту клієнта (широка кампанія у соцмережах, нова форма бронювання, збільшення присутності сайту в пошуковій видачі) POSTMEN вдалося збільшити кількість транзакцій на 58%, а рівень доходів клієнта – на 62%.

Олесь Тімофєєв, підприємець і засновник найбільшого в Україні освітнього проекту GeniusMarketing, виступив з доповіддю «Як отримати клієнтів з Facebook вдвічі-втричі дешевше за ваших конкурентів».

Спікер розповів про спеціальний підхід до створення постів в мережі Facebook, які спочатку пропонують користувачеві конкретний контент і лише згодом закликають оформити передплату чи здійснити покупку, а не навпаки. За словами Олеся, описаний метод на практиці дозволив залучити на сайт 13608 користувачів з соцмережі, з них 600 осіб оформили передплату.

Спікери компанії WIFI BAR Ukraine - Марія Науменко та Влад Удовенко - розповіли гостям конференції про особливості розвитку цифрового маркетингу в 2017 році. Марія та Влад повідали про тенденції наступного року: збільшення кількості онлайн-покупок, переважання відеоконтенту над фото, збільшення реклами в соціальних мережах (насамперед на Facebook).

Христина Потоцька, директор з маркетингу TriggMine, у своїй доповіді «Як змусити ваш email-маркетинг крокувати в ногу з часом» розповіла про тренди email-маркетингу на 2017 рік:

Григорій Коченов, креативний директор AGIMA, також говорив про технології майбутнього, але в галузі веб-дизайну та проектуванні сайтів. Григорій визначив два інструменти, які незабаром мають повністю змінити уявлення про веб-дизайн, а саме: технології віртуальної реальності та нейронні мережі.

Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, віце-президент з маркетингу групи компаній DIALLA Communications, підготував презентацію на тему «Реклама без глузду та інновацій. Хто виживе?». У своєму виступі Костянтин зазначив, що великі бренди (компанії Tesla, Apple та ін.) дедалі більше інвестують не в рекламу, а в інновації, що сприяє посиленню конкуренції між гравцями діджитал-галузі та забезпечує виживання тим компаніям, які регулярно пропонують своїм клієнтам інноваційні рішення.

Хедлайнер Digital Monkey - Діамантіс Кітрідіс, засновник і генеральний директор Citrine Marketing Communication, розміркував у своєму виступі про «необхідність digital-стратегії у digital-маркетингу». Доповідь спікера наштовхнула аудиторію на наступні висновки:

Вечірка

Логічним завершенням конференції стала запальна новорічна вечірка. На гостей чекали не тільки напої та смачне частування, а й веселі конкурси під керівництвом яскравого ведучого.

Подяки

Digital Monkey зібрала багато людей, залишивши по собі безліч приємних вражень. Чимала заслуга в цьому належить партнерам, спонсорам та учасникам конференції. Компанія Smile-Expo висловлює подяку всім, хто взяв участь в організації заходу та допоміг зробити його незабутнім!

Окреме спасибі нашим гостям - ми були раді побачити всіх вас на Digital Monkey. Сподіваємося, що ви відвідаєте нас наступного року. До зустрічі!

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket