Instagram запустив карусель для рекламодавців | Digital Monkey

Instagram запустив карусель для рекламодавців

Дата публікації 27/05/2016
Instagram запустив карусель для рекламодавців

Фотохостинг Instagram оголосив запуск карусельної відеореклами. Новий інструмент вже є протестованим і доступним для всіх маркетологів.

Карусельна реклама з'явилася в Instagram ще минулої весни - тоді рекламодавці отримали нагоду створювати галереї фотографій і додавати посилання на свої сайти. Тепер рекламодавці мають змогу додати п'ять одиниць відеоконтенту тривалістю до однієї хвилини.

Тестувати інструмент розпочали близько місяця тому, і всі компанії, які отримали доступ, позитивно відгукнулися про нього.

Такий самий інструмент є у вільному доступі для користувачів Facebook. У компанії стверджують, що карусельні оголошення знижують вартість конверсії на третину та працюють на 20% результативніше за рекламу з одним зображенням. 

 

По матеріалам: cossa.ru

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket