Як зрозуміти, чи ваш бренд-менеджмент працює ефективно? | Digital Monkey

Як зрозуміти, чи ваш бренд-менеджмент працює ефективно?

Дата публікації 08/06/2017
Як зрозуміти, чи ваш бренд-менеджмент працює ефективно?

Самостійно оцінити власну роботу непросто. Приказка «в чужому оці побачиш смітинку, в своєму – не помітиш і колоду» працює безвідмовно. У випадку з бренд-менеджментом це особливо небезпечно, адже найменші проріхи призводять до PR-жахів, якщо не гірше. Тому слід періодично моніторити ситуацію та оцінювати систему управління брендом. А щоб колоди в очах не заважали побачити картину в цілому, пропонуємо звернути увагу на кілька визначальних критеріїв.

Вони допоможуть дотримуватися вірного курсу.

Мова бренду

Важливо не лише те, про що йдеться у ваших постах і публікаціях, але й манера подачі інорфмації. Кожен бренд повинен мати власний неповторний мовний стиль, який відрізняє його серед конкурентів. Створіть його – і ваші клієнти впізнаватимуть вас завжди. Якщо власна специфічна манера подачі інформації у вас вже є, дотримуйтесь її й надалі.

Плагіат

Пильнуйте унікальність свого контенту. Не тільки на момент публікації, але й після. Зрештою, ваші матеріали, розміщені без вашого відома на інших ресурсах, позбавляють вас законного трафіку. Вирішують проблему особливі сервіси, що виявляють навіть незначні подібності в контенті.

Оптимізація статей

У 2017 році кожен текстовий матеріал слід оптимізувати під пошукові системи. Такий тренд, іншого не дано. Звісно, проігнорувати цей момент і працювати по-старому ви маєте право, але будьте готовими до втрати трафіку. Воно вам треба?

Унікальність зображень

Начебто дрібниця, але все ж. Кожна опублікована картинка чи фотографія має відповідати правилам захисту авторських прав, а крім того – іміджу вашого бренду, що важливо для підвищення його впізнаваності.

Поновлення завантаженого контенту

Можливість відредагувати вже розміщений матеріал має залишатися завжди. Зрештою, подейкуди виникає потреба змінити стандарти його пошукової оптимізації чи додати нові дані до статті. У такому разі розумно застосовувати системи управління версіями. Це такий різновид програм, що зберігають кілька версій того самого документу, у разі необхідності завантажувати один з них, відстежувати, хто й коли вніс зміни до тексту, інше.

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket