Контекстна реклама: кому довірити її розміщення? | Digital Monkey

Контекстна реклама: кому довірити її розміщення?

Дата публікації 14/12/2015
Контекстна реклама: кому довірити її розміщення?

Фахівці з розміщення реклами та їхні колеги, що займаються пошуковим маркетингом, по-різному бачать організацію рекламних кампаній. Кому з них довірити просування бренду через автоматичну систему покупки (DSP) – велике питання.

DSP (Demand Side Platform) – система для рекламодавців, що управляє рекламними мережами та біржами. Через неї купують покази на основі аукціону, вибираючи НЕ аудиторію, а місця розміщення.

Ось чотири подібності між Search engine marketing (SEM) і системами розміщення контекстної реклами.

Аукціон

DSP і SEM подібні в тому, що рекламні покази вибирають шляхом аукціону: хто запропонує найнижчу ціну за тисячу показів, той отримає замовлення

Ключові слова та розміщення

Якщо фахівці з SEM підбирають ключові слова, то в DSP кампанію оптимізують на рівні розміщення.

Самостійні налаштування

У DSP менеджер керує кампаніями на кшталт заходів з пошукової оптимізації, та відповідає за бюджет. Доступ до ручного управління вирізняє менеджера пошукової оптимізації від його колеги, який відповідає за розміщення реклами.

Управління кампаніями

Налаштування рекламних кампаній у DSP здійсюється у такий самий спосіб, як визначення бюджету пошукової оптимізації через більшість рекламних кампаній.

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket