Правила роботи з дизайнерами | Digital Monkey

Правила роботи з дизайнерами

Дата публікації 28/10/2016
Правила роботи з дизайнерами

Щоб досягнути бажаного результату від роботи веб-дизайнера, дотримуйтесь певних правил, працюючи з ним.

Стосунки між замовником і дизайнером бувають трьох видів:

  • Замовник надмірно контролює дизайнера, переконуючи його в речах, на яких не розуміється, ставлячи під сумнів компетентність фахівця.
  • Замовник практично не бере участі в створенні дизайну. Він переглядає портфоліо та вибирає один з варіантів, додаючи, що в ньому слід виправити чи замінити.
  • Замовник бере активну участь у створенні дизайну: чітко та розгорнуто формулює думки, обговорює з дизайнером начерки та затверджує варіант.

Останній варіант найефективніший. Намагайтеся дотримуватися золотої середини та кількох простих правил:

1. Надайте дизайнеру розгорнуту характеристику проекту

Дизайнер повинен розуміти, яку мету переслідує компанія, чим вона займається, яка у неї цільова аудиторія та ін. Уникайте фраз на кшталт «Зробіть так, щоб красиво було» чи «Придумайте щось, а там подивимося».

2. Кажіть, якого результату очікуєте, а не вказуйте, в який спосіб його досягати

Досвідчені дизайнери набувають майстерності роками, тому від моралі краще відмовитися. Не слід давати жорсткі вказівки щодо роботи. Поясніть мету змін, а не розповідайте, як змінювати дизайн.

3. Краще 1 раз показати, ніж 100 разів пояснювати

Якщо вам складно пояснити, на що саме ви чекаєте на виході, покажіть дизайнеру приклади інших робіт, які вам подобаються.

4. Одразу повідомте, що вам не подобається

Замовник має право вносити правки та вимагати змін навіть на завершальній стадії роботи над дизайном. Але якщо вони виходять за рамки технічного завдання, будьте готові доплачувати за них окремо. Тому намагайтеся вчасно повідомляти про те, що вас не влаштовує.

5. Не робіть дрібних уточнень на початковому етапі роботи над проектом

Тримайте дрібні правки до фінальної стадії роботи над дизайном. Коли замовнику вперше демонструють чорновий варіант, йому хочуть показати ідею, з'ясувати, чи правильно обрано напрямок, затвердити основні моменти. Чорновий варіант згодом переробляють і корегують ще безліч разів, тому на початку він не буває на 100% ідеальним.

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket