Сучасний email-маркетинг очима TriggMine. Практичні поради – на Digital Monkey 2016 | Digital Monkey

Сучасний email-маркетинг очима TriggMine. Практичні поради – на Digital Monkey 2016

Дата публікації 09/11/2016
Сучасний email-маркетинг очима TriggMine. Практичні поради – на Digital Monkey 2016

Email-маркетинг має крокувати в ногу з часом - впевнена директор з маркетингу TriggMine Христина Потоцька. 16 грудня на Digital Monkey вона поділиться секретами успішних розсилок і розповість про тренди на майбутній рік.

Христина Потоцька – досвідчений email-маркетолог і фанат своєї справи. «Маркетинг рулить, контент The King», – каже вона.

Крім роботи в TriggMine, Христина регулярно виступає на міжнародних конференціях у Великобританії, Греції, Іспанії, Болгарії, Румунії, Чехії та Росії (в цілому - понад 100 заходів).

Головні тези її виступу:

- 8 найпопулярніших тригерних розсилок 2016 року;

- гіперперсоналізація та Mobile first;

- тренди наступного року.

Реєстрацію на Digital Monkey вже відкрито! Встигни придбати квиток за найвигіднішою ціною. 

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket