Сторітелінг в Instagram: інструкція для брендів | Digital Monkey

Сторітелінг в Instagram: інструкція для брендів

Дата публікації 28/09/2016
Сторітелінг в Instagram: інструкція для брендів

Instagram ніби створено для візуального сторітелінгу. Кілька порад брендам, як максимально задіяти його можливості.

Що сказати

Ідеальний пост в Instagram має відповідати трьом критеріям:

1. Він несе послання від бренду

Випишіть кілька дієслів, які найповніше відображають суть вашого бренду. Створюючи пост, тримайте цей перелік перед очима аби пам'ятати зміст послання та настрої, які слід передати.

Дієслова краще за іменники, тому що вони відображають рух, розвиток подій, власне, як і сторітеллінг.

2. Пост повинен бути в стилі акаунту компанії

Якщо ваша компанія має корпоративні кольори та фірмові графічні елементи, додавайте їх у пости. Візуальну єдність забезпечить також постійне використання одного-двох Instagram-фільтрів.

3. Він цікавий і корисний для цільової аудиторії

Це не означає, що пост не повинен бути розважальним: чому б не підняти настрій передплатникам? Скажімо, в захоплюючій формі підвищувати обізнаність аудиторії - наприклад, опублікувати пост з порадами.

Сторітелінг в Instagram: інструкція для брендів

Як сказати

Науважливіший момент у сторітелінгу – динаміка, розвиток подій. Як досягти цього в Instagram?

  • Використовуйте серію зображень або колаж для розповіді історії.
  • Створіть міні-комікс за участю вашого фірмового персонажа.
  • Публікуйте фото «до» та «після».
  • У рекламі обирайте формат каруселі з декількома картинками.
  • Публікуйте відео.

Головне, щоб ваші історії призводили до емоційного відгуку аудиторії.

Що може стати предметом сторітелінгу?

  • Процес створення товару.
  • Результат праці.
  • Робоче місце.
  • Історія бренду.
  • Історії співробітників.
  • Історії клієнтів.
  • Поради.
  • Питання до аудиторії.
  • Думки з актуальних тем у вашій індустрії.
Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket