У Facebook з'явився формат in-stream для рекламодавців | Digital Monkey

У Facebook з'явився формат in-stream для рекламодавців

Дата публікації 21/08/2017
У Facebook з'явився формат in-stream для рекламодавців

Компанія Facebook надала рекламодавцям нову опцію – формат in-stream як всередині самої соцмережі, так і на Facebook Audience Network.

Зараз реклама в новому форматі без звуку буде демонструватися в роликах, які переглядають користувачі.

За даними платформи, користувачі не переривають перегляд понад 70% таких відео, якщо вони тривають не більше 15 секунд.

Рекламодавцям пропонується декілька варіантів показу їх контенту:

1. Відео mid-roll у трансляціях на Facebook.

2. Відео pre- або mid-roll на майданчику Audience Network.

Формат in-stream – це відеосюжети (як правило, рекламного характеру), які тривають 15-20 секунд і демонструються у відеороликах партнера.

 

Підписуйтесь на новини Digital Monkey Kiev в Facebook та VK!

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket