У «Твітері» з'явився емодзі-таргетинг | Digital Monkey

У «Твітері» з'явився емодзі-таргетинг

Дата публікації 22/06/2016
У «Твітері» з'явився емодзі-таргетинг

Кілька днів тому «Твітер» розповів про появу нового різновиду таргетингу. Тепер, крім ключових слів, місцерозташування та ін., рекламодавці враховуватимуть емоційну реакцію адресатів.

У «Твітері» з'явився емодзі-таргетинг

Згідно повідомлення в офіційному блозі, появу емодзі-таргетингу присвятили Всесвітньому дню Emoji - 17 липня. Нова функція задіює емодзі в якості показника настрою та способу мислення людини, таким чином покращуючи взаємодію з ним. Тепер бренди в змозі:

Вибудовувати комунікацію з людьми, грунтуючись на їхніх почуттях стосовно тієї чи іншої події.
Налаштовувати кампанії для людей, які постять емодзі з зображенням їжі.
Залучати людей, використовуючи знання про їхні пристрасті та захоплення.

Тарас Антюхов, директор з продуктів REG.RU, прокоментував нову функцію Twitter. За його словами, вивчення текстів повідомлень, емоційної складової, геотаргетингу, звісно, є результативнішими за звичайний аналіз смайликів. Втім, ці дані теж корисні для збільшення відсотку точності. У чому Twitter однозначно виграв, так це в піарі: нова функція неодмінно зацікавить рекламодавців.

За інформацією в блозі Twitter, починаючи з 2014 року, користувачі соцмережі переслали одне одному понад 110 мільярдів емодзі.

 

По матеріалам: cossa.ru

 

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket