Важливі зміни на ринку digital сьогодні та завтра | Digital Monkey

Важливі зміни на ринку digital сьогодні та завтра

Дата публікації 05/08/2016
Важливі зміни на ринку digital сьогодні та завтра

У світі реклами не існує мінливішої галузі за digital. Презентуємо 5 важливих тенденцій, які визначають його стан сьогодні та впливатимуть на нього завтра.

1. Зростання програматик-закупівель

Автоматизована закупівля рекламних місць набуває більшого поширення вже сьогодні. RTB- і DSP-платформи усувають необхідність домовлятися з конкретними рекламними майданчиками, що заощаджує чимало часу та коштів. Ретаргетинг забезпечує показ оголошень лише цільовим користувачам.

2. Поява нових рекламних майданчиків

За кілька років будь-який дисплей стане рекламним майданчиком, чи то екран на домашньому холодильнику, чи приладова панель автівки. Крім показу оголошень, інтерактивні дисплеї відстежуватимуть реакцію користувачів.

3. Пошук складних сценаріїв

Програматик і ретаргетинг дають змогу втілювати в життя складні сценарії показу оголошень - скажімо, тим користувачам, які не відвідували сайт інтернет-магазину протягом 3 тижнів. Або залучати клієнтів, які нещодавно придбали телевізор, а згодом шукали комплектуючі для домашнього кінотеатру, але з якихось причин припинили пошук. Це зробить рекламу по-справжньому персоналізованою.

4. Збільшення бюджетів на мобільну рекламу

Це стане помітнішим через незначне уповільнення digital в цілому. Аналітики eMarketer прогнозують, що цьогоріч обсяг ринку мобільної реклами збільшиться до $100 млрд. Більше того, він забере половину всіх оголошень.

5. Вихід RTB в офлайн

Немає жодних підстав обмежувати RTB Інтернетом. В майбутньому користувач, який гуглив спортивне взуття та форму, побачить у звичайному магазині банери цих категорій товару. Завдяки таргетингу ефективність реклами зросте. Втілення таких рішень в життя - лише питання часу.

Партнер
Партнер
Партнер з мобільної реклами
Партнер кофе-брейків
Buy Ticket